Posted by : Waalid Al-Marbawi Sep 22, 2013

Macam ni boleh ustaz?...huhu

Kebelakangan ini mood untuk berblog semakin menurun disebabkan kesibukan yang melanda di sekolah. al-maklum sajalah,bila akhir-akhir sesi persekolahan ni,banyak aktiviti yang diadakan,tidak kira lagi yang ditangguh perlaksanaannya.

Minggu lepas pula telah berlangsung dua program besar dalam seminggu,bebanan makin berat bila ramai guru yang terlibat dengan kursus KSSR tahun 4 untuk 2014. Namun, Alhamdulillah segalanya telah dipermudahkan olehNya.

18 Sept 2013 - Kem Bestari Solat Mega

Beberapa aktiviti telah berlangsung dan mendapat sambutan yang sangat menggalakkan daripada para pelajar,antara ragam yang telah waalid rakamkan adalah seperti dalam gambar di atas,haha...

Dalam slot intinjak dan wudhuk,pelajar di minta untuk mencari bahan-bahan untuk dibuat istinjak,dan antaranya adalah seperti yang korang boleh lihat sebagaimana gambar,boleh bayangkan tak kalau nak istinjak guna bahan seperti itu?mahu buasir agaknya...huuhuhu

20 Sept 2013

Sambutan gabungan 3 perayaan serentak, Merdeka, Aidilfitri(baru sambut..syawal habis daa..hhaha) dan hari Malaysia.. ada sedikit gambar.nnti waalid buat entry lain ya..

okeh..nak keluar jalan2 jap...hujung-hujung minggu ni pergi cuci mata best jugak kan?hik3...jangan marah haaa...=P

{ 7 Tembakan... read them below or Comment }

  1. Assalamualaikum.

    Aduhai..ni dah bukan takat buasir..tertanggal kulit dgn isi dibuatnya camni waalid uiii,hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam...

      haha..itulah pasal nye..kalau guna buat istinjak ni komfirm calar habis..huhuhu..

      Delete
  2. Haiyooo! Takde yang besar lagi ke dik? Kelakar la anak murid Waalid ni.. =)
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa...time klakar memang nak pecah perut..time nakal dia..memang nak pecah kepala waalid ni..huk3...@_@

      Delete
  3. Ustaznya jawab apa ? Boleh guna batu besar tu ?
    Hehehe....

    ReplyDelete
  4. Kepada Blogger-Blogger dan rakan-rakan...
    Sumbangan Anda diperlukan walaupun sedikit.
    Mohon bantuan blogger-blogger dan semua rakan-rakan yang lain utk sama-sama mempromosi Rumah Permata Kasih. Rumah Permata Kasih adalah Pusat Kebajikan dan Pendidikan yang menaungi anak-anak yatim, fakir miskin dan asnaf,.. Moga-moga Tuhan balas diatas kebaikan tuan/puan semua.

    Layari : http://rumahpermatakasih.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Kelakarnya..gelihati...tak bolehlah sayang...tak sesuai...budak2 ni,buat apapun nampak comel kan ustaz..?

    ReplyDelete

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -