Posted by : Waalid Al-Marbawi Oct 3, 2012

Korang ade?haha....inilah cara paling terbaik kalau nak hantar borang ketika berurusan untuk sesi pengkuliahan baru yang menyaksikan berbondong-bondong orang untuk berurusan....cara ni senang,jimat masa dan cepat...kikiki

only at egypt....Ape pun boleh...haha

{ 6 Tembakan... read them below or Comment }

  1. hehehe.... baiknya kengkawan dia sbb tolong pegang kaki atau pun dia ni mangsa buli sebab kena hantar borang kengkawan dia yang kat atas tu... hehehe...

    ReplyDelete
  2. ish2..sanggup wat camtu eh demi nak ngantar borang je pun. mcm2 hal la deme ni. huhuhu

    ReplyDelete
  3. hahahaha..gila sempoi..hakhakakakhak

    ReplyDelete
  4. Salam.

    Waalid..waalid jgn buat camni keh, heh3.

    ReplyDelete
  5. errk, depa watpe sebenarnye tu??
    ~singgah terjah dr blog sop. terasa lamanya xsinggah sini :)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -