Posted by : Yu. Syamz Jul 22, 2013

Alhamdulillah,masih lagi kita bernyawa untuk menjalani ibadah puasa bagi tahun ini, semestinya yang membaca entry ni masih bernyawa kan?hehe..kalau ada yang tak bernyawa membaca mesej ni tolong jangan komen dekat bawah ye..huhu..

Telltrac KDRI


Sudah hampir 2 bulan tamatnye peperiksaan sem 1 bagi DPLI jQAF 2013. Namun sehingga ke hari ini masih lagi belum mendapat khabar tentang natijah peperiksaan, jenuh jugak menunggu dan berdebar dengan natijah yang bakal keluar. Orang kata kalau lambat-lambat keluar ni biasanya berjaya semua,hehe..aaamin!

Itu kata orang, bagi waalid pulak, ketidakyakinan menyebabkan bertambah pulak rasa berdebar dalam dada ni,al-maklum sajalah, masa periksa hari tu bukannya elok sangat jawabnya, banyak yang ditembak je pun, semacam bermain game tembak-tembak pulak. Itulah jadinya bila study last minit, kawan-kawan janganlah ikut sikap yang tidak elok ni, study last minit ni boleh membawa mudarat yang besar kepada kita terutamanya kepada masa depan kita, kena gaya menembak in syaa Allah berjaya, tetapi kalau tidak kena dengan tembaknya..alamat kita yang 'tertembak'

Oleh kerana tidak tahan menunggu, waalid beranikan diri untuk hantar emel kepada Ketua Unit Peperiksaan untuk bertanyakan hal ni, lalu di jawab bahawa keputusan terpaksa digantung kerana mempunyai masalah 'system item', ntah ape ntah sistem tu..hem itulah hakikat ciptaan manusia,banyak kelemahan dan kekurangan yang susah nak ditampungnya.

Ape nak dikata...SaBorRRR jelah!..huhu..

~Penantian satu penyeksaan~ecceh!

|||Selamat menjalani ibadah puasa dan berbuka puasa,doakan kesejahteraan ummat Islam|||


{ 6 Tembakan... read them below or Comment }

  1. hehehehe. ciptaan manusia tiada yang sesempurna ciptaan Allah :)

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Tergelak lana.. apo nak dikato, sabaar jelah! hehehe.

    Sabar je lah waalid.. sistem, canggih mana pun, tetap ada problemnya.

    Peperiksaan apa tu waalid, DPLI jQAF? Panjang je shortformnya,hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diploma Pendidikan Lepas Ijazah(DPLI) jQAF

      jQAF adalah satu program di bawah Kementerian Pendidikan Malaysia...penekanan kepada 4 perkara utama(Jawi,Quran,Arab dan Fardhu Ain)

      Delete

●▬▬▬▬ŕą‘۩۩ŕą‘▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬ŕą‘۩۩ŕą‘▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬ŕą‘۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬ŕą‘۩۩ŕą‘▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬ŕą‘۩۩ŕą‘▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬ŕą‘۩۩

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -