Posted by : Waalid Al-Marbawi Jul 21, 2013

Alhamdulillah, tik tok tik tok tik tok, sudah masuk hari ke 12 kita berpuasa, tersangat cepatlah masa berlalu. Moga-moga kita tidak hanyut dibawa arus masa yang sangat laju. Waalid rasa, sekurang-kurangnya kawan2 dah sampai juzuk ke-12(kalau baca sejuzuk sehari). Alhamdulillah,tingkatkan lagi ya..biar khatam sekali dalam bulan Quran ni ya.

Fuh..tajuk entry dasyat kan?haha..Gini,tengah duk relaks2 tetiba rajin pulak nak search blogger2 Terengganu@himpunan blogger Terengganu dan sebagainya yang berkaitan dengan negeri Terengganu. Terjumpa satu blog yang menghimpunkan blogger2 Terengganu, http://blogawanterengganu.blogspot.com/ . Tapi blog tu agak berhabuk sebab dah lama dibiarkan menyepi,waalid agak mungkin adminnya sibuk. Wallahua'lam.

Bukan apa, tujuan waalid hanya nak mencari kenalan-kenalan di negeri yang sama, manalah tahu boleh buat perjumpaan ke,minum-minum ke untuk berbincang hal-hal blogger. Jeles jugak tengok entry bang Boni yang selalu keluar dengan member-membernya, siap buat majlis berbuka sekali..

Cari punya cari waalid terjumpa satu segmen yang dibuat oleh blog FizGraphic dan beliau sudah susun senarai blogger ikut negeri masing-masing. Hehe..waalid pun berhajat untuk blogwalking ke semua blogger Terengganu ni,In Syaa' Allah. Waalid minta halal ye admin FizGraphic..^_^

Berikut adalah senarai blogger Terengganu yang join segmen FizGraphic :

TERENGGANU
1. http://budakhodoh.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
2. http://blogbudakpemalu.blogspot.com/2013/01/saya-blogger-dari-negeri.html
3. http://sfadazzlinggirl.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
4. http://gadistometo.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html
5. http://www.ameramirah01.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
6. http://misshdyh.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
8. http://setanggi-permata.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
9. http://bercintabersamabulan.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
10. http://farisyaanastasyia.blogspot.com/2013/01/segmensaya-blogger-negeri.html
11. http://www.lokmanramli.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html
12. http://adikbintang.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html
13. http://aswaleyla.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
14. http://www.husnaalyas.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html
15. http://anirahazuri.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
16. http://www.nieyxzha.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
17. http://superdreamland.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-by-apit.html
18. http://mamaizzya.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html
19. http://iehahfarihah.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
20. http://aienhermionie27.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
21. http://misszerocinta.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html
22. http://comey-comeyblog.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html
23. http://zazanizam.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html
24. http://beebeesiyelowme.blogspot.com/2013/01/saya-blogger-dari.html
25. http://diaryneesa.blogspot.com/2013/01/saya-blogger-dari.html
26. http://muslimahsejati96.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
27. http://dayangdeno.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
28. http://tengkuizzahfarahana.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html
29. http://www.cikgucomel74.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
30. http://cahayakenikmatanhidup.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari.html
31. http://sengetstories.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html
32. http://najihah90.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
33. http://hanasimple.blogspot.com/2013/01/saya-blogger-dari-negeri.html
34. http://kakikerja.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
35. http://heymanisturosakgigi.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html
36. http://princessfzalife.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
37. http://www.alyabalqisstudio.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
38. http://qaseh-moon87.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari.html
39. http://www.alifismail.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html
40. http://wan-sarah.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html
41. http://coretangirlblog.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html

Seramai 41 orang...jadi? Siap korang...waalid terjah!!!erk..tapi kebanyakannya blogger perempuan la...huhuhu..

p/s : simpan senarai ni dulu.lepas ni baru terjah satu persatu..In Syaa' Allah!


{ 12 Tembakan... read them below or Comment }

  1. La, walid orang ganu ke? Huhu.. Sekampung ler kite rupenye.. Kekeke.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kan?rupe2nye se negeri..dok tahu stabuk belum ni..kui3..

      Delete
    2. haha..kan?rupe2nye se negeri..dok tahu stabuk belum ni..kui3..

      Delete
  2. Best lihat rakan blogger berkumpul..tak pernah ada kesempatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..memang jeles tengok blogger2 lain berkumpul sama2..waalid pun xpernah lg berpeluang kumpul antara blogger..huhu

      Delete
  3. Eh, nama kite adop ke?? hehe.. dop sedor ade segmen tu.. mesti join nih.

    ReplyDelete
  4. Saya pun dari Tranung jugok. hihi :D

    ReplyDelete
  5. singgah sini..hehhe...org ganu kiter

    ReplyDelete
  6. he3..rmai jugak ni =) wajib follow..

    ReplyDelete
  7. salam ziarah utk waalid plok... hehehe
    bereh blake awok2? ambe dari dungun.. :)

    ReplyDelete
  8. salam jejalan sini.. sya ganu gop hehehe

    ReplyDelete
  9. terima kasih sbb terjah aien.. aien dari KEMAMAN

    ReplyDelete

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -