Posted by : Yu. Syamz Aug 4, 2012

Dibulan yang mulia ini,seharusnya ummat Islam mengambil peluang dan ruang untuk mentaqarrubkan diri kepada Allah Taala dengan memperbanyakkan amalan-amalan sunat. Namun,amat malang sekiranya ada segelintir ummat Islam yang mencemarkan kesucian bulan Ramadhan yang istimewa ini dengan melakukan kemaksiatan kepada Allah..juga berbuat fitnah kepada sesama makhluk...

Terbaca isu terbaru di entry Bloglist Malaysia berkaitan satu fitnah yang dikenakan terhadap Dato' Seri Bentara Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat, waalid kira satu isu yang melampau dan dahsyat dimainkan oleh mereka-mereka yang tidak berakal!

Serius waalid terkejut dan sedih dengan perkara di atas,ulamak yang disegani dan disanjungi difitnah dan dicela sedemikian rupa...cukuplah kamu tidak mendengar kata-kata ulamak..tapi jangan pula kamu mencela dan memfitnah mereka.

Apapun,kita tunggu dan lihat apakah permainan mereka yang seterusnya...bagi yang membuat fitnah,kalau betul2 itu adalah fitnah..hentikan dan bertaubatlah sebelum terlambat..dan kalau benar perkara itu berlaku...serahkanlah bukti2 yang ada pada pihak berkuasa dan hakimilah si pesalah di mahkamah..tidak perlu disebarkan aib orang..wallahua'lam..

....T_T....


{ 2 Tembakan... read them below or Comment }

  1. ye betul tu, kenapa perlu mengaibkan org sampai begitu sekali?? tak takut ke balasan seksaan Allah nanti? Ya Allah,

    ReplyDelete
  2. berani buat didunia, berani la tanggung di akhirat kelak..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -