Posted by : Waalid Al-Marbawi Aug 10, 2012

Terlajak perahu boleh diundur..terlajak tulis status facebook..tak sempat delete,orang dah printscreen...macam mana nak buat??huhu...

Hem..lain kali..nak tulis status tu biarlah fikir panjang sikit..aduyaipun...

Buat saudara Johari,harap lepas ni berhati-hati dengan status sebegini...perlu buat ke kata2 yang telah anda buat tu?TIDAK!!! kerana memudaratkan diri sendiri..cuma jangan ulangi kesilapan yang sama..wallahua'lam.

{ 19 Tembakan... read them below or Comment }

  1. Agak nya camna keadaan siJohari tu sekarang sebab Pandalela memang menang pingat.. Huhuhu... Tulah orang tua2 banyak kali pesan, terlajak perahu boleh undur, terlajak kata? Sendiri mau ingat lah....

    ReplyDelete
  2. erk...apakah ? cuba la patriotik sikit...adeh !

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. erk..ye ke?tp mcm ala2 sumpah lak kan?haha..hentam sajelah!

      Delete
  4. bukan nk sokong..apa lah..nasib ko lah labu.. sape suruh sahut cabaran

    ReplyDelete
  5. hahaha sudahhh habisss kasi potong!!kikkikihh adoiiyaii.pikir le dulu sblm bertindak kurang waras.

    ReplyDelete
  6. mcm2 la..x patriotik langsung la..mcmne la Malaysia nie nk maju if pemikiran rakyatnyer still di takuk lame...WAKE UP malaysia..maybe nie permulaan tuk Malaysia menjulang pingat emas nnt tahun 2016....so...take experience tu ....to be the best among de best..!!Good Luck To PANDALELA..~~(yg mencabar to boley ke pegi olimpik wakil malaysia ...??hahahha..),,fikir2kn larh.~~

    ReplyDelete
  7. pengajaran utk dia dan kita semua...
    hati2 ketika menulis apa2 status...

    ReplyDelete
  8. macam memperendahkan atlit negara kita je....x baik langsung.

    ReplyDelete
  9. nak tau juga apa citer si johari ni skang hehe

    ReplyDelete
  10. As Salam, actually itu kekhilafan dia. mempublish status tanpa memikirkan kesannya. Sebenarnya dia dah memohon maaf melalui akaun twitternya pun.

    Kita sebagai manusia yang berakal pun haruslah memaafkan perbuatannya. Mana ada manusia di muka bumi ini yang tidak pernah melakukan kesilapan. Sedangkan Nabi Muhammad pun mengampunkan umatnya. Apatah lagi kita ni seorang insan biasa yang lemah imannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..betul tu..sebab itu waalid nasihatkan agar lepas ni jangan buat mcm ni lg...jadikan ini sebagai pengajaran..wallahua'lam..^_^

      Delete
  11. ape2 saje deyh.. hehe.. ape la saje carik pasal :P

    ReplyDelete
  12. kenapa la perlu buat status pelik2 tak faham huhuh

    ReplyDelete

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -