Posted by : Waalid Al-Marbawi Aug 21, 2012

Alhamdulillah,tibalah hari kemenangan yang ditunggu-tunggu oleh setiap ummat Islam. Setelah menjalani ibadah puasa selama sebulan..moga-moga ibadah dan amalan-amalan yang dilakukan pada bulan Ramadhan yang baru pergi diterima oleh Allah taala.

waalid mintak maaf sebab lambat untuk mengucapkan salam lebaran buat sahabat2 blogger waalid....macam mana raya kalian?mesti ceria kan?disamping keluarga yang tersayang..huhu..

Waalid di perantauan cmnilah...mujur ada kawan2 dan anak serta isteri yang menemani di hari lebaran...terubat sedikit kerinduan kepada kampung halaman.dah masuk hari raya ketiga..masih beraya ke?hem..raya-raya jugak..nanti jangan lupa puasa enam ye..^_^


Dikesempatan ini,waalid dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri 1433H dan Maaf Zahir dan Batin kepada semua rakan-rakan khasnya tidak lupa kepada semua yang sudi menziarahi blog waalid ini.mudah2an syawal kali ini menjadi batu lonjatan kepada amal-amal kebajikan kita..insyaAllah..

Ikhlas dari kami di perantauan...
Beginilah kami di perlembahan ni..usai solat sunat aidilfitri..bergambar kenang-kenangan bersama-sama...



{ 8 Tembakan... read them below or Comment }

  1. selamat hari raya jugak .. baru nurul tahu yg walid duduk kat negara orang .. ..

    ReplyDelete
  2. saya pun nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada waalid juga... maaf zahir dan batin ye.. :)

    ReplyDelete
  3. beznyer..iman nk raya sne insyallah tggu bakal zauj smbg blaja la

    salam lebaran dri iman untuk family walid

    ReplyDelete
  4. Salam aidilfitri buat walid & family d perantauan..:)

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya .... maaf zahir batin...

    seronok tengok gambar saudara bersama sahabat yg lain....


    My recent post : Tajuk Elemen Penting dalam Meningkatkan SEO - Blogger Menjadi Terkenal

    ReplyDelete
  6. waalid, slmt hari raya.. maaf la terlambat nk ucap.
    maaf zahir batin ye :)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -