Posted by : Waalid Al-Marbawi Aug 15, 2012

Alhamdulillah,sudah masuk hari ke-27 Ramadhan..hanya berbaki lebih kurang 3 hari untuk lambaian terakhir Ramadhan..sudah tentu,waktu-waktu sebegini dimanfaatkan sehabis baik agar setiap detik yang berlalu tidak sia-sia.

Semalam turut sama dalam majlis Iftor Jama'ie Unit Bait Muslim...sungguh meriah dengan diselangi dengan suara-suara kanak2..





Bersantai sambil masing-masing berkongsi pengalaman dan cerita2 sememangnya menggamat suasana.Beginilah kami di perantauan,teman-temanlah yang menjadi keluarga dan sahabat dikala hari istimewa disambut riang..hhu(ayat sedih beraya di perantauan..huhu)

Semoga baitul muslim yang dibina dapat menatijahkan sebuah mujtama' muslim yang akhirnya merealisasikan daulah islamiah.insyaAllah..


{ 11 Tembakan... read them below or Comment }

  1. best kan Waalid. Manfaatkan malam2 terakhir ramadhan sebaiknya - untuk diri sendiri jugak ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..memang best..tp orang kat sane lagi best dapat beraya ngan keluarga..huk3...

      Delete
  2. Salam Aidilfitri dr saya..
    http://mustasya.blogspot.com/2012/08/salam-aidilfitri.html

    ReplyDelete
  3. bestnya iftar beramai-ramai. suasana meriah..:)

    ReplyDelete
  4. bestnyaaaaaaaaaa hukhukhukhukhuk

    ReplyDelete
  5. seronoknyaa.. rasa mcm nak join sekali ja.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang yang dah kwen je leh join..kkikiki

      Delete
  6. wah,, meriah lah waalid.. sekurang2nya terasa seperti ada keluarga di tempat orang kan...

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum waalid.. :)

    Waalid..lana nak ucapkan Salam aidilfitri buat waalid skuarga kat sana..beraya disana kan? :) mohon maaf zahir dan zahir..batin takdek kot,ekekeke >_<

    Minta maaf ea kalau ada salah silap, terkasar bhsa sepanjg kita kenal ats talian ni.. Semoga bergembira raya ni nanti :)

    Kita sambung kembali pas raya..dan ini, untuk waalid:

    http://lianapm.blogspot.com/2012/08/eid-ul-fitr.html

    ReplyDelete

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -