Posted by : Waalid Al-Marbawi Jul 19, 2012






Alhamdulillah...kaum muslimin dan muslimat di Malaysia akan mula berpuasa pada hari sabtu ini,Selamat Menyambut dan menjalani ibadah puasa waalid ucapkan. Semoga ramadhan yang dihadapai kali ini lebih baik dari ramadhan sebelumnya..insyaAllah..

Untuk kali ini,waalid terjumpa satu segmen yang menarik untuk disertai oleh para blogger sebagai memberi sokongan kepada sahabat blogger kita iaitu Cik Fie yang telah mengadakan segmen gempak ini..hehe..

Banyak hadiah yang ditawarkan,namun waalid join ini seperti sebelum-sebelum ini juga..hanya berkeinginan untuk mendapatkan kawan..lagi ramai,lagi seronok..huhu..


Bagi sahabat-sahabat yang berminat,bolehlah klik banner cun di atas untuk ke blog Cik Fie dan baca syarat-syarat yang ditetapkan.

Untuk Segmen ini,Waalid target follower seramai 10000(pergh..ramai betul..yang ni tambah dengan tamak skali ni..huhu)
Yelah..kate nak jadi blogger paling femes,mestilah ramai peminat kan?haha..gurau je..bagi waalid...seramai mana follower tak kisah,yang penting kita ada rangkaian yang setia..kan3?sekarang ni waalid ada member-member yang sporting dan slalu komen dalam blog waalid..walaupun xramai..waalid seronok!..^_^

Wallahua'lam.

{ 5 Tembakan... read them below or Comment }

  1. selamat menyambut ramadhan..semoga ia lebih baik dari yang sebelumnya.. =)

    ReplyDelete
  2. selamat bersegmen.. waalid da mmg femes da ;)

    ReplyDelete
  3. salam..
    slmt mnjalani ibadah puasa, moga di berkati

    ReplyDelete
  4. selamat bersegmen dan selamat menjalani ibadah puasa ye

    ReplyDelete
  5. As Salam..
    Selamat bersegmen ya!
    Skang pun dh femes jugak kan. hehe
    Salam Ramadhan Al-Mubarak buat Waalid juga :)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -