Posted by : Waalid Al-Marbawi Jul 26, 2012


Alhamdulillah,sudah hampir tamat fasa ramadhan yang pertama,sejauh manakah amalan yang telah kita laksanakan?moga2 kita tidak mensia-siakan fasa pertama untuk mendapatkan rahmat Allah Taala.


Wah..nakal tajuk entry kan?haha..sebenarnya bukan nak cerita pasal imam laju time solat,tapi seorang imam ni.Beliau ditugaskan untuk menjadi imam tarawih di sebuah kampung yang agak jauh dari rumahnya. so,agak-agak apa yang korang rasa?hehe..sudah tentu selepas berbuka dan solat..memang tak sempat nak rehatlah..bersiap2 untuk bergegas ke tempat bertugas..


Maka dengan itu..lahirlah seorang 'tok imam racer'...malas nak cerita panjang..korang agak2lah sendiri..hahaha..


Nota Pejuang : imam di atas ialah si penulis blog..haha..ni racer halal ek..kui3..

{ 9 Tembakan... read them below or Comment }

  1. memang xde masa nak rehat tu..huhhuh

    ReplyDelete
  2. tok imam racer, mcm tajuk movie je.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ek?boleh cadangkan kat mak dara nie..haha

      Delete
  3. cian imam tu... tak sempat rehat...

    ReplyDelete
  4. first baca, ingatkan tok imam racer tu laju time solat.err.rupanya benda lain. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..jangan jugde buku hanya melihat luaran..kikiki =P

      Delete
  5. Salam.

    Race, race jugak pak imam..

    Keselamatan diutamakan, pencapaian dicapai2kan..ahh? hahahaha

    ReplyDelete

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -