Posted by : Waalid Al-Marbawi Jul 7, 2012

Bismillahirrahmanirrahim..

Satu lagi contest yang waalid nak join hari ni,sebelum tu,waalid xterniat mana pun nak dapatkan hadiah,cuma waalid lebih suka kalau dapat RAMAI KAWAN..^_^

Contest yang baik dari Hazwan Hairy dan blognya agak glemer sebab dh masuk majalah,TAHNIAHLAH bro..hehe..

Contest ni TAMAT sehingga 22 JULAI 2012,sesape nak join,boleh klik banner kat bawah..hensem bro ni..he3..:P


Sebagai melengkapi syarat,waalid kene jawab soalan dibawah ini..hu3


Nyatakan kenapa anda suka masuk blog hazwan hairy?
=> Secara jujur,blog Hazwan Hairy ni biasa saja,mungkinlah waalid tidak kenal sangat dengan dia.Sebab tak kenal lah waalid selalu jenguk blog dia,dari situlah waalid akan kenal dengan lebih dekat siapa dia HAZWAN HAIRY ni..

Sesungguhnya ukkhuwah itu indah..waalid sayang bro hazwan kerana Allah..itu je,
"Kawan yang baik,akan sentiasa mendoakan kawannya sekalipun tidak selalu bersua"
Semoga sentiasa dalam rahmatNYA bro Hazwan..^_^

wallahua'lam

{ 10 Tembakan... read them below or Comment }

  1. salam...kak bunga singgah sini...dah follow..:)

    ReplyDelete
  2. hai !
    niera bw ke blog awesome ni :)

    http://www.aisyahhumaira.com/2012/07/contest-ke-3-hazwan-hairy.html

    ReplyDelete
  3. Salam. Hana dari contest yang sama no.66! Datang BW & follow. Good Luck ye! =D

    ReplyDelete
  4. datang melawat sini ^^

    http://ikapukpuk.blogspot.com/2012/07/contest-ke-3-hazwan-hairy.html

    ReplyDelete
  5. salam :) eykaa datang singgah n follow ^^ goodluck ^^ btw, nice blog :) salam ramadhan ^^

    ReplyDelete

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -