Posted by : Yu. Syamz Jul 19, 2011


KAHERAH, 17 Julai – Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (PMRAM) menasihati dan mengingatkan semua mahasiswa Islam agar tenang dan tidak mengambil sebarang tindakan melulu berhubung isu hak mahasiswa yang berlaku baru-baru ini.

PMRAM sentiasa memantau dan mengikuti isu ini dan melihat isu hak mahasiswa ini sangat besar dan sedang panas di kalangan mahasiswa Islam di Mesir.

Selain itu, PMRAM meminta agar semua kes yang berlakudapat dilaporkan secara bertulis ke peringkat PMRAM untuk tindakan susulan di peringkat PMRAM bagi kajian dan jalan penyelesaian.

“PMRAM sentiasa memerhatikan perkembangan isu ini dari semasa ke semasa dan kita melihat ia isu yang besar kerana melibatkan hak mahasiswa. Justeru, PMRAM menasihati mahasiswa Islam untuk tidak mengambil tindakan melulu dan menyerahkan tindakan kepada PMRAM untuk diselesaikan dengan cara yang terbaik”, ujar Presiden PMRAM; Saudara Muhamad Zuhaili Saiman.
Sumber : http://www.pmram.org/v2/


© Permata :satu lagi bukti kecaknaan Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir(PMRAM) berkenaan kebajikan mahasiswa mesir. PMRAM sentiasa membantu pelajar-pelajar yang mempunyai masalah dalam pendidikan dan juga masalah-masalah lain.


Saya memuji tindakan PMRAM yang sentiasa bertindak menggunakan 'lisanul haal' daripada hanya bercakap mengenai menjaga kebajikan,tetapi hanya retorik..


sekali lagi,TAHNIAH buat PMRAM!


Semoga Allah Taala sentiasa menjaga kesatuan dan melimpahkan Rahmat kepada PMRAM..amin.

Leave a Reply

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -