Posted by : Yu. Syamz May 27, 2012



Seorang pegawai polis dari Unit Amnul Markazi, Abdul Rahman Mansour membuat laporan kpd Peguam Negara, Abdul Majid Mahmoud bahawa terdapat pegawai tertinggi polis mengeluarkan kad pengenalan palsu bagi membenarkan 900,000 pegawai polis mengundi utk Ahmed Syafiq! 


By: Abdul Malik


**************


Hemm...ketamakan terhadap penguasaan menyebabkan golongan ini sanggup menggunakan segala macam strategi untuk memastikan mereka dapat memuaskan hawa nafsu mereka dalam mengawal manusia agar tidak mengangkat Islam ke puncak yang tertinggi. Ini kerana kekhuatiran periuk nasi dan agenda Yahudi Laknatullah akan terhapus dengan gemilangnya pemerintahan Islam.


Rakyat Malaysia seharusnya sedar dengan penyelewengan, ketirisan, dan ketidakadilan dalam sistem demokrasi yang dicanangkan oleh kerajaan Malaysia.


Sedarlah duhai manusia semuanya adalah hak milik Allah dan kekuasaan serta takhta yang dipegang hanyalah amanah Allah yang akan dipertanggungjawabkan di hadapan-Nya kelak. Cukup kebalkah diri kita menghadapi seksaan-Nya yang maha pedih? 


Semoga sinaran Islam semakin cerah dan Allah Taala memberi pertolongan kepada pendokong agama-Nya..aamin.


Doakan juga buat saudara2 kita di Syria yang sedang merana ditindas oleh penguasa yang kejam dan zalim...Allahumma 3alaika bibasyar Asad!!!aamin!

Leave a Reply

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -