Posted by : Yu. Syamz May 24, 2012


Terbaca berita dari EraPasca berkenaan laporan daripada akhbar Hong Kong yang berkisar Perdana Menteri Malaysia sekarang,YAB Dato' Seri Najib. Akhbar Hong Kong tersebut mengeluarkan berita berkenaan kes Al-Tantuya(gambar: comel kan sebelah menyebelah..hik3).

Ruginya tidak faham ulasan akhbar di atas..tapi ada sahabat(ooi Jimmy) yang sudah translate kepada english..al-faqir cuma faham sikit2 jela..hehe..


Femes kan PM kiter..hehe

Kalau kes sebegini tidak memalukan negara Malaysia ke?sepatutnya seorang pemimpin menjadi contoh ikutan kepada rakyat. Sebelum ini diwar-warkan bahawa BERSIH mencemarkan nama baik negara..kes ini pula?macam mana tuu....???

Ape2pun,harap kes ini tidak sampai tahap interpool,kalau betul xbersalah..beri ajelah keterangan..kan3...ke macam mane prosedur mahkamah ek?kalau xbersalah kene hukum jugak ek?pepatah MELAYU kata..."berani kerana benar,takut kerana salah"

Harap2 PRU13 PM dah bertukar..xlah malu sangat Malaysia...oleh itu,peranan kita??pastikan pilihan terbaik PRU13 nanti..hehe..


Leave a Reply

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -