Posted by : Waalid Al-Marbawi May 26, 2012

Stereeng lock ni xde lagi kat Malaysia..hehe

gambar :http://www.borakkosong.com

gambar :http://www.borakkosong.com

Amacam??? Ade brani x nak curi kereta?hehe...

memang cool lah stereng lock macam ni,comfirm dua tiga kali fikir haromi(pencuri) nak kebas kereta..kan3..hehe...

Papepun,kita hanya berusaha,kalau dah xde rezeki,kena curi jugak...haromi sentiasa mengintai peluang dan mencari jalan untuk diorang buat kerja..cuma kita jangan tinggalkan usaha untuk menghalang mereka daripada mencuri..kepada haromi2 sekalian,insaf dan sedarlah daripada perbuatan kalian sebelum ajal kalian menjemput..



*******************************

Silakan Like Page Permata ini..[Klik Sini] ...Terima kasih Banyak2......^_^

Leave a Reply

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -