Posted by : Yu. Syamz Jun 7, 2012



Alhamdulillah,nampaknya politik di Malaysia semakin baik,ini yang kami warga Malaysia harapkan...Terima Kasih diucapkan buat Datuk Seri dr. Rais Yatim. Kenyataan membenarkan setiap parti yang bertanding untuk membentangkan menifesto masing2 dalam rtm merupakan satu perkembangan yang amat baik. Semoga perkembangan ini diteruskan dengan kebenaran berkempen bagi setiap parti di dalam televisyen agar lebih menarik dan keadilan dalam media diberikan hak yang sama kepada setiap parti.

Saya sangat bersetuju dan yakin,Malaysia mampu untuk mengaplikasikan sistem demokrasi yang adil. Bukan hanya berpihak kepada satu parti sahaja..

Mungkin desakan yang rakyat mahukan dalam tuntutan bersih kian dipenuhi oleh kerajaan..TAHNIAH dan SYABAS buat rakyat!...sesungguhnya tidak ada sekelumit pun di hati rakyat untuk memporak perandakan negara,apatah lagi menggulingkan kerajaan yang sedia ada...(^_^)y...

Apepun,rakyat patut bersyukur dengan sedikit ruang yang diberikan ini,kita sama-sama doakan agar kesemua tuntutan BERSIH tempoh hari ditunaikan sedikit demi sedikit..hehe...xleh beri semua...sikit2 baru best kan?huhu...

Yang lain,jangan segan untuk berlaku adil dan saksama dalam pentadbiran ye..hehe..wallahua'lam

Leave a Reply

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -