Posted by : Waalid Al-Marbawi Jun 15, 2012

Gambar sekadar hiasan

Musim orang kawen.,macam-macam cerita yang boleh kita dengar,semalam telefon ayah utk bertanya khabar...hemm..keluarga xbrape sihat,adik demam dan ada jangkitan kuman,mak pulak baru nak mula demam..muntah2 ..semoga Allah sembuhkan penyakit mereka.aamin.

Dalam duk sembang-sembang ngan ayah,tiba2 ayah cakap,
"Esok jumaat,ada orang dekat rumah(jiran) nak kawen..", 
sy tanya, " Siapa ayah??".
Ayah jawab,"Entah...orang xrajin kenal surau,xbergaul dengan jemaah,ayah tak kenal"
emmm......


Buat semua,jangan tunggu sampai jadi begini
|
|
|
V

Baru kita nak ke Masjid?Surau?...takde gunanya lagi..

Time hidup ni,kenal2 la dengan masjid,surau,ahli qaryah(org kampung),jangan asyik duk main Fb,blog,twit2 dan sebagainya(terperuk kat rumah je)...

DUSSHH!!!

Terkena pukulan sebijik atas kepala(terkena atas diri sendiri daa)...tu la,kan dah kena berleter..huhu

PERINGATAN : 

MATI itu PASTI

AKHIRAT itu MESTI

MUNGKAR dan NAKIR itu DIYAKINI

Semoga terselamat diri sendiri dari azab yang tidak terperi...

wallahua'lam

Leave a Reply

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -