Posted by : Waalid Al-Marbawi Jun 9, 2012

At-10-Tion buat cikgu da cikgi disiplin! 

Berikut adalah qaedah terbaru anak-anak buah kalian menyeludup henpon ke sekolah!haha...oleh itu beberapa cara saranan saya kepada kalian guru2 yang menitikberatkan disiplin pelajar :


credit ; ks-colourlife

1- Pastikan para pelajar kalian tidak membawa buku nota@teks yang tebal


2- Tukar teknik pembelajaran agar buku tebal2 tidak diperlukan semasa pembelajaran


3- Perhatikan pelajar2 yang teramat tekun dengan bukunya ketika kalian sedang mengajar


4- korang fikirlah sendirik..haha

Alahai..kreatifnya diorang ni nak menyeludup Hp ke sekolah,yang ni comfirm ada makwe@pakwe a.k.a pacar...Astaghfirullah,ape nak jadilah...munasabahlah kalau pepatah melayu berkata :" hendak seribu daya,tak hendak seribu dalih"...kalau dah suka,lautan api sanggupku renangi..eceh! try suruh tgok..berani renang ke tak!

hem....Apa2 hal pun,sahabat2 yang masih di sekolah tu,jangan nak try2 plak buat macam ni ok!kalau kena serbu,jangan salahkan ibu mengandung(tak pepasal!)huhu...

"Buat baik berpada-pada,BUAT Jahat JANGAN sekali!"

wallahua'lam.

Leave a Reply

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -