Posted by : Waalid Al-Marbawi Jun 20, 2012

Time cik idea datang..tak sempat-sempat nak buat keje lain selagi tak turunkan dalam blog@seumpamanya....

macam ni lah rupenye...senyum je memanjang...


Tapiiii.....

Time cik idea takde pulak...????
|
|
|
|
|
V


Huh...jenuh memerah otak...tak jugak2 keluar...hemmm...

Tapi itulah,seorang blogger kena sentiasa tajamkan fikiran untuk mencipta idea dan pemikiran bagi disampaikan kepada orang lain...



p/s : Puasa dah nak sampai..ade yang belum qada' puasa ke?jangan lupa tu...selamat beramal...^_^

Leave a Reply

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -